سرویس آسانسور در کرج

سرویس آسانسور در کرج

شهر کرج یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر های کشور است با تراکم بسیار بالا ساختمان های چندین طبقه ساختمان هایی با داشتن حداقل یک آسانسور و نیاز بسیار به خدمات سرویس آسانسور در کرج دارد که اما این خدمات به صورت تخصصی و  با کیفیت باید به صورت دوره ای و در بازه زمانی مشخص برای هر دستگاه آسانسور انجام پذیرد نکته ای که در بسیاری از این ساختمان ها رعایت نمیگردد .شرکت های بسیاری در زمینه سرویس آسانسور در کرج فعال هستند اما معدود شرکت های آسانسوری هستند که این خدمات را طبق استاندارد و با رعایت تمامی اصولی مهندسی ارائه دهند.


سرویس و نگهداری آسانسور

در این روزها، بسیاری از ساختمان ها شامل آسانسور هستند و بسیاری از مردم برای رفت و آمد روزانه شان از آن استفاده می کنند تا سریع تر بتوانند جابجا شوند و یا وسایل مورد نیازشان را حمل کنند. با این حال، برای اطمینان از ایمنی و عملکرد درست آسانسور، سرویس آسانسور در کرج و نگهداری منظم و به موقع ضروری است. اکیداً توصیه می کنیم که با یک شرکت معتبر در این زمینه همکاری کنید.


%سرویس آسانسور در کرج%

چرا سرویس و نگهداری آسانسور ضروری است؟

قطعاً دلایل مهمی وجود دارد که شما باید به آن ها توجه کرده و این موضوع را جدی بگیرید، در ادامه به این موضوع پی می برید که چرا سرویس آسانسور در کرج بسیار مهم و حیاتی است و چرا باید به دست متخصص سپرد

ایمنی

سرویس و نگهداری منظم و به موقع آسانسور، از جمله عواملی است که ایمنی افراد داخل آسانسور را تضمین می کند. همچنین، این کار مانع از وقوع حوادث و نواقص در عملکرد آسانسور می شود و شما می توانید با خیال راحت از آسانسور استفاده نمایید.

عمر طولانی

سرویس و نگهداری منظم آسانسور، می تواند عمر مفید آن را افزایش دهد. هرچند که هزینه سرویس و نگهداری در بلند مدت ممکن است بالا باشد، اما به این موضوع فکر کنید که ایمنی شما از هر چیز دیگری مهم تر است. البته می توانید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تعمیر و سرویس آسانسور با شماره های 02165294699 - 09126726652 تماس بگیرید.

قوانین و مقررات

سرویس و نگهداری منظم آسانسور، از جمله الزاماتی است که برای ساختمان ها و آسانسورها تعیین شده است. عدم رعایت این الزامات ممکن است باعث اخلال در عملکرد آسانسور شود و در برخی موارد حتی ممکن است آسیب های جبران ناپذیری رخ دهد پس این مسئله جدی را به هیچ وجه پشت گوش نیندازید.

%قوانین و مقررات نصب آسانسور%

اهمیت سرویس آسانسور

  1. تعیین ظرفیت به ازای هر نفر
  2. میزان سرعت
  3. مقدار ارتفاع
  4. کنترل درب ها
  5. مکان قرارگیری آسانسور
  6. ولتاژ برق و مواردی از این قبیل 

یکی از مهم ترین نکات در سرویس های دوره ای آسانسور بررسی قطعات ریز و درست دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح و بدون نقص آنها است ، بررسی میزان ارتفاع و تنظیم بودن این مورد از دیگر موارد مهم در زمان سرویس آسانسور می باشد. کنترل عملکرد درب های آسانسور  و بررس محل قرار گیری نیز از مهم ترین بخش های سرویس های دوره ای خواهد بود و یکی از دیگر بخش های بسیار مهم برای به دست آمدن بهترین عملکرد در طول کار آسانسور بخش های مربوط به سیم کشی و ولتاژ های برق این دستگاه خواهد بود.

اما یک سرویس کار مجرب آسانسور باید به تمامی موارد لازم در تمامی بخش های آسانسور تسلط کامل داشته باشد تا در صورت مشاهده هر یک از موارد فوق بدون فوت وقت برای رفع مشکل اقدام نماید.

%اهمیت بالای سرویس آسانسور%

خدمات نگهداری آسانسور و سرویس آن یک کار تخصصی و بسیار حساس می باشد که نیاز به تخصصی ویژه ای است. حالت کلی آن به این صورت است که شامل بازدید و بازرسی قطعات نصب شده در بالابر و نظارت مستمر توسط کارشناس مجرب بالابر می باشد. وقتی به این موضوع به طور گسترده تر نگاه می کنیم، متوجه می شویم که هیچ سیستمی در جهان وجود ندارد که برای سالم ماندن و عملکرد صحیح به خدمات و نگهداری نیاز نداشته باشد.

از آنجایی که آسانسور بسیار وسیله ای پیچیده و حساس است پیشنهاد می کنیم که سرویس آسانسور در کرج را به شرکتی مطمئن بسپارید. به ویژه سیستم هایی که سلامت آنها نقش مهمی در ایمنی و حفظ جان مردم دارد. چنین سیستم هایی که خرابی آنها منجر به حوادث جانی و مالی می شود، نیاز به سرویس حرفه ای توسط افراد متخصص دارند.


شما می توانید برای سرویس دوره ای آسانسور و تعمیر آسانسور با شماره های 09126726652 - 02165294699 تماس گرفته تا راهنمایی های تخصصی تر ارائه شود.


 موضوع سرویس و نگهداری اصولی آسانسور به اندازه نصب آسانسور در کرج نیز اهمیت دارد، بنابراین تمامی آسانسورها باید حداقل ماهی یک بار توسط کارشناسان این حوزه بررسی شوند تا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایند. شرکت آسانبر فراز علاوه بر ارائه خدمات خرید آسانسور در کرج، به طور ویژه و کاملاً تخصصی خدمات سرویس آسانسور در کرج را با برخورداری از تیم مجرب ارائه می دهد که همچنین آمادگی همکاری با مراکز تجاری، اداری و... را نیز دارد.

چگونگی سرویس و نگهداری آسانسور

شاید در نگاه اول به این موضوع فکر کنید که سرویس آسانسور در کرج کار چندان سختی نیست و به راحتی قابل انجام است اما اصلاً اینطور نیست کار بسیار زمانبری است. البته سرویس آسانسور در کرج توسط شرکت آسانبر فراز در کمترین زمان ممکن انجام می شود تا شما بتوانید در کمترین زمان همانند روز اول از آسانسور استفاده نمایید.


%طریقه ی سرویس و تعمیر آسانسور%

بررسی تجهیزات

قبل از هرگونه سرویس و نگهداری، باید تجهیزات و وسایل مورد استفاده برای سرویس و نگهداری بررسی شود. باید مطمئن شویم که تجهیزات و وسایل مورد استفاده درست و قابل اطمینان هستند و از این ابزار ها به درستی استفاده شود. از آنجایی که پیچیدگی هایی در این زمینه وجود دارد بهتر است سرویس آسانسور در کرج را به تعمیرکارش بسپارید.

تعویض قطعات و تجهیزات

تعویض قطعات و تجهیزات فروسده و معیوب با قطعات و تجهیزات جدید و بهتر، می تواند به بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید آسانسور کمک کند. با این عمل خیال شما از بابت کارکرد صحیح و درست آسانسور جمع می شود. 

تعویض روانکارها

تعویض روانکارها در صورت لزوم، می تواند به بهبود عملکرد آسانسور کمک کند. روانکارهای فرسوده باعث اختلال در عملکرد آسانسور می شوند و باید به موقع تعویض شوند. با خدمات سرویس آسانسور در کرج (شرکت آسانبر فراز) هر قطعه ای در قدم اول تعویض و در آخرین مرحله تعویض می گردد.

بازرسی دوره ای

بازرسی دوره ای آسانسور، از جمله اقداماتی است که می تواند به بهبود عملکرد آن کمک کند. بازرسی دوره ای، می تواند به شناسایی مشکلات در زمان بودجه بندی و برنامه ریزی مناسب کمک کند. با این کار حتی از هزینه های اضافی و مشکلات احتمالی جلوگیری می شود!

آیتم های مورد ارزیابی

  1. درب های طبقاتی(لولایی و اتوماتیک)
  2. چاه آسانسور
  3. کابین طبقات ( کابین آسانسور )
  4. موتورخانه و...

سرویس دوره ای آسانسور

همانطور که در قسمت های قبل تر مشاهده کردید تعمیر و سرویس آسانسور در کرج فرآیند بررسی، نگهداری و اطمینان از عملکرد صحیح آسانسور است. این فرآیند شامل کمک به شناسایی آسیب های اولیه و مسائل فنی در آسانسور و ارائه سریع ترین اقدام اولیه و مناسب است. کمک و نگهداری دوره ای آسانسور نباید نادیده گرفته شود زیرا با این کار ایمنی افراد داخل آسانسور به خطر می افتد.
 
تعمیر و نگهداری دوره ای آسانسور فقط باید توسط تکنسین های این زمینه انجام گردد. به هیچ وجه نباید خودتان آسانسور را تعمیر و نگهداری کنید، زیرا علاوه بر به خطر انداختن جان خود می توانید به آسانسور آسیب وارد کنید و هزینه های چند برابری برای خود متحمل شوید.

هزینه سرویس آسانسور در کرج

آسانسورها سیستم های پیچیده ای با هزاران قطعه متحرک هستند. برای حفظ عملکرد مناسب و درست این قطعات پر اهمیت، سرویس آسانسور در کرج بسیار اهمیت پیدا می کند. هزینه خدمات سرویس دوره ای آسانسور مستقیماً به شرکت آسانسور شما بستگی دارد که معمولاً یک نرخ ثابت در هر توقف است. با توجه به نوسانات شدید قیمت می توانید در هر زمان با پشتیبانی شرکت آسانبر فراز برای اطلاع از هزینه سرویس دوره ای آسانسور تماس بگیرید. بیشتر مواقع تعمیر قطعات آسانسور می تواند بسیار پر هزینه و زمان بر باشد بنابراین با قرارداد دوره ای سرویس آسانسور در کرج می توانید از پرداخت هزینه های گزاف در آینده جلوگیری کنید.

یکی دیگر از مهم ترین دلایل نیاز به همکاری با یک شرکت معتبر برای سرویس آسانسور در کرج و هر شهر بزرگ و کوچک دیگر

امکان تامین قطعات با کیفیت بدون نیاز به صرف وقت اضافه خواهد بود شرکت های معتبر در زمینه سرویس آسانسور همواره موجودی لازم برای تعویض قطعات ریز و درشت آسانسور را دارا خواهند بود. در انتها باید به این نکته اشاره کرد که سرویس آسانسور ارتباط مستقیم با جان افراد حاضر در ساختمان دارد و انجام این خدمات اهمیت بسیار بالایی برای تمام ساختمان های سطح کشور خواهد داشت.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 300 | 1683451719