خرید آسانسور در کرج

خرید آسانسور در کرج

امروزه همه وسایل مکانیکی و الکترونیکی احتیاج به بازسازی، نوسازی و تمیر اساسی دارند تا کارایی خودشون رو حفظ کنند. آسانسور تنها وسیله رفت و آمد ترافیکی مورد استفاده تمامی گروه سنی و عمومی ترین وسیله جابجائی عمودی در جهان است.


فروش آسانسور در کرج

امروزه شرکت های بسیار زیادی در امر فروش آسانسور در کرج فعالیت دارند، اما نکته ای که باعث شده شرکت ما از دیگر رقبا متمایز شود، قیمت مناسب + نصاب های حرفه ای + خدمات پس از فروش می باشد که راه شما را برای خرید آسانسور در کرج هموار تر می کند. اقدامات اولیه به منظور خرید آسانسور بسیار راحت است! شما برای استعلام قیمت و کسب مشاوره های اولیه به منظور خرید بهترین آسانسور کافیست با شماره های 02165294699 - 09126726652 در تماس باشید.


%فروش آسانسور در کرج%


نکات ایمنی مهم پیش از خرید آسانسور

اگرچه بیشترین آسیب و خطر آسانسور برای کسانی است که در آسانسور و ساختمان نیمه کاره کار می کنند به طور مثال خیلی از کارگران هستند که با سهل انگار و رعایت نکردن موارد ایمنی داخل چاه آسانسور افتاده اند یا اینکه دچار صدمه شده اند. یکی دیگر از خطراتی که می تواند باعث سقوط فرد به چاه آسانسور شود، نبود کابین آسانسور در محل است. امکان دارد در آسانسور با بازی بچه ها یا مواردی از این قبیل باز باشد اما کابین در طبقه حاضر نبوده و خطرات زیادی ساکنان این طبقه را تهدید کند. هنگام خرید آسانسور در کرج توجه کنید که تیم کاملاً حرفه ای تمامی این کار ها را برای شما انجام دهد به این دلیل که این امر یک کار تخصصی است و اصلاً شوخی بردار نیست! 

از این رو به یاد داشته باشید که هرگز در حال گفتگو و یا انجام کار دیگری وارد کابین نشوید، در زمان ورود به کابین آسانسور به صورت عقب یا از پهلو اقدام نکنید و همیشه در زمان سوار شدن به آسانسور از وجود کابین در مقابل خود مطمئن شوید. هنگام خرید آسانسور در کرج از یک شرکت معتبر (آسانبر فراز) این موارد پیش پا افتاده اما مهم به شما عزیزان گفته می شود. برای اطمینان از وجود کابین روش های ساده ای وجود دارد. به عنوان مثال، با مشاهده روشنایی کابین، دیدن تصویر خود در آینه نصب شده در کابین و یا مشاهده افراد درون کابین می توان از وجود آن مطمئن شد.


%نکاتی مهم پیش از خرید آسانسور%

برق های استفاده شده در آسانسور بسیار قدرتمند می باشد و اگر زمان اتصال و نصب آن دقت کافی نشود ممکن است این برق موجب ایجاد صدمه های بزرگی برای افراد شود. به غیر از کارگران بیشتر کسانیکه در معرض آسیب قرار دارند بچه ها هستند. تحقیقات نشان داده که بالای بیست هزار کودک سالانه در داخل و اطراف آسانسور مجروح می شوند و دلیل اصلی آن هم برخورد به درب های آسانسور و گیر کردن دست های آن بین درب ها می باشد. همین باعث شده نحوه فروش آسانسور در کرج نسبت به قبل تغییر کند یعنی ابتدا مشاوره هایی به شما به طور تخصصی داده شود تا شما بتوانید پیش از خرید آسانسور این موارد را در نظر داشته باشید.

هنگام استفاده از آسانسور این موارد را رعایت کنید:

    خیلی مراقب کودکان خود باشید. زیرا کودکان کنجکاو هستند و امکان دارد دست به هر چیزی بزنند.

    نباید درب آسانسور را با دست ببندید و اجازه دهید خودش بسته شود

زمان قرار گرفتن در کابین به بچه ها اجازه ندهید بالا و پایین بپرند.

    حتما یک تلفن همراه تان باشد تا  زمان ایجاد خرابی بتوانید با کسی تماس بگیرید.

    برچسب نکات ایمنی تهیه شده توسط شرکت بازرسی مربوطه نصب گردد. هنگام خرید آسانسور در کرج از شرکت آسانبر فراز این موارد به طور کامل برای شما عزیزان اعمال خواهد شد.

    زنگ اعلام اضطراری فعال باشد. ( زنگ خطر )

    تهویه ی داخل آسانسور در همه حال فعال باشد.

    باتری اضطراری تامین روشنایی داخل آسانسور فعال باشد.

    آینه ای در روبروی درب آسانسور نصب شده باشد.

    پیش از سوار شدن به آسانسور از وجود كابین روبه روی ایستگاه یا طبقه مورد نظر مطمئن شوید و هیچ گاه با عجله به كابین وارد نشوید.

   زمان وقوع حریق هرگز از آسانسور برای نجات استفاده نكنید زیرا این كار بسیار خطرناك بوده و خود عاملی جدی برای به خطر افتادن جان شما خواهد بود.

نحوه استفاده صحیح از آسانسور

  •  زمان ایستادن در کابین باید بتوانید تصویر خود را در آینه ببینید. اینطوری طرز صحیح ایستادن را مشخص می کنید.
  •     از باز و بسته کردن های الکی درب های خود داری کنید.
  •     از کلیدهای طبقات حتما در زمان توقف های واقعی استفاده نمایید.
  •     در داخل آسانسور ، به کف کابین ضربه وارد ننمایید .
  •     بازماندن درهای آسانسور  زمان بازی یا هر علت دیگر میتواند برای سایر استفاده کنندگان دشواری ایجاد نماید.
  1. آسانسورها در یک تقسیم بندی کلی به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

    الف – آسانسورهایی که اشخاص مجاز به سوارشدن در آن هستند.

    (مسافربر ، مسافربر ، باربر ، تخت بر) ساختار و ابعاد اتاقک این آسانسورها طوری است که به راحتی برای مسافران و بارهای مورد نظر قابل دسترسی و استفاده است. خرید آسانسور در کرج را با مجموعه آسانبر فراز داداشی تجربه کنید.

    ب – آسانسورهایی که اشخاص مجاز به سوارشدن در آن نیستند.

    (خدماتی یا Service Lift غذابر ، کتاب بر) ابعاد و ساختار اتاقک این آسانسورها طوری است که برای انسانها قابل دسترسی و استفاده نمی باشد برای تحقق این امر سطح کف آن از یک متر مربع ، عمق آن از یک متر و ارتفاع آن از ۲/۱ متر نباید بیشتر باشد. نوع ، ظرفیت ، سرعت و تعداد آسانسورهای هر ساختمان بایستی متناسب با کاربری، تعداد طبقات و جمعیت ساکن در آن انتخاب شود.

  2. بحث و بررسی این گزارش آسانسورهایی می باشد که اشخاص مجاز به سوارشدن در آن هستند و اکثریت آسانسورهایی که در حال حاضر در کشور تولید و به فروش می رسند این گروه می باشد.

    آسانسورهایی که اشخاص مجاز به سوارشدن آن هستند از نظر عملکرد و مکانیزم به دو دسته تقسیم می گردد:

    الف ) آسانسورهای دارای سیستم رانش از نوع کششی ( Traction )

    ب ) آسانسورهای دارای سیستم رانش هیدرولیکی ( Hidrolic )


%چگونگی استفاده صحیح از آسانسور%

آسانسورهای دارای سیستم رانش کششی

این آسانسورها معمولاً بوسیله یک فلکه کشش و توسط یک موتور الکتریکی به حرکت در می آیند. یک ترمز مکانیکی که بصورت الکتریکی کنترل می شود به این ساختار اضافه می گردد تا ایمنی حرکت آن را تأمین کند. این ترمز زمانی عمل می کند که منبع تغذیه برقی آن قطع می شود. بین موتور و فلکه کششی یک گیربکس قرار دارد تا سرعت موتور را با سرعت فلکه کشش هماهنگ کند. برای این کار معمولاً از موتورهای جریان متناوب ۴ یا ۶ قطبی استفاده می شود.

هدف دیگر استفاده از گیربکس در این سیستم کاهش گشتاور می باشد. گیربکس توانایی تأمین گشتاور قابل توجه مورد نیاز ایجاد شده توسط فلکه کشش را از موتوری با گشتاور پائین تر دارد و لذا موجب کاهش ابعاد موتور می شود. در حقیقت اندازه موتور بیش از آنکه به توان خروجی آن بستگی داشته باشد به گشتاور خروجی وابسته است پیش از خرید آسانسور در کرج شما باید تمامی این موارد را به طور دقیق و کامل بدانید. در هر حال نیرو محرکه اینگونه آسانسورها به شرح زیر می باشد:

بالابرهای گیربکسی ( Geare machines)

بالابرهای بدون گیربکس (Gearless Hoist machine)

بالابرهای بدون گیربکس باموتورهای سنکرون وآسنکرون

بالابرهای بدون گیربکس درآسانسورهای فاقد موتورخانه ( Room less)

بالابرهای بدون گیربکس برای ظرفیتهای بالا


%فروش آسانسور در کرج%

قیمت آسانسور

آسانسورها به عنوان یکی از امکانات اصلی ساختمان های مدرن، حرکت، راحتی و دسترسی سریع و بدون دردسر را برای ساکنین مهیا می کنند. با این حال، قیمت آسانسورها ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند موقعیت، اندازه، ظرفیت، نوع و فناوری بستگی داشته باشد که برای خرید آسانسور در کرج بهتر است ابتدا از مشاوره های استفاده نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا عوامل موثر بر قیمت آسانسور را بررسی نمایید.

1. موقعیت ساختمان

موقعیت ساختمان، به طور معمول به عنوان یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت آسانسور محسوب می شود. در شهرهای بزرگ و مراکز تجاری قیمت آسانسور بیشتر است. این امر به دلیل هزینه های بالای طراحی و اجرای آسانسور و تکنولوژی به کار رفته در آسانسور می باشد.

2. اندازه و ظرفیت آسانسور

اندازه و ظرفیت آسانسور نیز تعیین کننده قیمت آن می باشد. آسانسورهای بزرگتر و با ظرفیت بیشتر، قیمت بیشتری دارند. قطعاً برای مراکز تجاری و یا مجتمع های بزرگ بهتر است از آسانسور با ظرفیت بیشتری استفاده شود.

3. نوع آسانسور

نوع آسانسور نیز تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. در مقاله های قبلی به بررسی انواع آسانسور پرداخته ایم و خوب است بدانیم که نوع های مختلف آن با توجه به کاربرد و متریال دارای قیمت های مختلفی می باشند، خرید آسانسور در کرج از شرکت آسانبر فراز این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.


سوالات متداول


چرا در آسانسور نمی توانیم از تلفن همراه برای تماس گرفتن استفاده کنیم؟

هر چقدر هم که این امواج رادیویی در حال سفر جادویی به نظر برسند، تعدادی موانع وجود دارند که می توانند سیگنال ارزشمند شما را مسدود، جذب یا منعکس کنند. برخی از قوی ترین عامل های مرگ سیگنال شامل مصالح ساختمانی رایج مانند آجر، چوب، بتن و جزء شماره یک مسدودکننده سیگنال: فلز است. در واقع، هر چیزی که باران، برف و برف را از بین ببرد، به همان اندازه سیگنال های تلفن همراه را از بین می برد.

حال، اگر در ساختمانی هستید که به اندازه کافی بزرگ (و با تکنولوژی بالا) است که آسانسور داشته باشد، فقط تصور کنید که چند لایه فلز، سیمان، آجر، چوب، دیوار خشک و شیشه باید از تلفن خود در برابر سیگنال گرانبهای آن محافظت کند. *مگر اینکه در یک آسانسور شیشه ای رو به بیرون یک انتقام جو باشید، در این صورت، تماس قطع شده تان احتمالاً ارتباط بیشتری با مادر طبیعت یا فاصله برج های تلفن همراه دارد. خوشحالیم که توانستیم آن را روشن کنیم!

در این بین خوب است بدانید که اگر مشاوره هایی در این زمینه هنگام خرید آسانسور در کرج دریافت کنید می توانید پیش از خرید از وضعیت هر آسانسور و مزایای آن با خبر شوید تا بدون مشکل از آن استفاده کنید.

با توجه به این واقعیت که حتی پنجره ها نیز می توانند سیگنال شما را کاهش دهند (مخصوصاً شیشه های رنگی)، تصور کنید آن جعبه فلزی محصور که در یک محور فولادی بالا و پایین می رود، چه کاری برای شما انجام می دهد. اکثر آسانسورها ترکیبی از فولاد، قرقره های فلزی و کابل ها و روکش های زیبایی مانند فرش یا کاشی، و احتمالاً مقداری گچ یا ورقه ای که با کاغذ دیواری پوشانده شده اند ساخته می شوند (بنابراین می توانید بیشتر احساس کنید که در خانه هستید و کمی کمتر احساس می کنید که در حال سوار شدن هستید. و ده ها طبقه را در یک جعبه فلزی کوچک که روی سیم و کابل آویزان است پایین بیاورید). اجزای الکترونیکی مورد نیاز برای اجرای آن را اضافه کنید - برای کمی تداخل بیشتر - و یک نابودکننده سیگنال تلفن همراه بسیار جامد خواهید داشت. این مانند یک تونل عمودی است، بنابراین بهتر است تا زمانی که از آن عبور کنید به رانندگی ادامه دهید.

به چه دلیل در آسانسور آنتن داریم؟

آسانسورها معمولاً از ورقه های ضخیم فلز و اجزای الکتریکی تشکیل شده اند: چیزهای آسانی نیست که سیگنال تلفن همراه از طریق آن عبور کند. البته غیرممکن نیست، اما سیگنال باید قوی باشد تا بتوان از آن مجموعه چیزها عبور کرد و همچنان قدرتی برای دریافت تلفن همراه شما باقی مانده است. علاوه بر این، آسانسورها معمولاً در قسمت مرکزی ساختمان قرار می گیرند پس برای خرید آسانسور در کرج بهتر است ابتدا این مورد را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که در اطراف ساختمان یا در دفتری که از دیوارهای نازک (غیر فلزی) ساخته شده است، دریافت سیگنال تلفن همراه چندان دشوار نیست. آسانسور مکان متفاوتی است، با این حال، و ضخامت دیوارها، مواد استفاده شده، و محل داخل ساختمان همگی با هم ترکیب می شوند و هر سیگنالی را که برای رسیدن به تلفن شما تلاش می کند به میزان قابل توجهی تضعیف می کند. ممکن است هنگام استفاده از تلفن همراه خود در زیرزمین کاملاً بسته یا هنگام رانندگی از طریق تونل، متوجه همین نوع تأثیر شده باشید.

دلیل نوسازی آسانسور

1 - تضمین امنیت و آسایش:

آسانسور از معدود وسایل نقلیه ای می باشد که فرمان دادن به آن در اختیار مسافر است و کنترل و توقف آن توسط یک سیستم انجام می شود و مسافر هیچ نقشی در توقف آن ندارد.لذا باید ایمن،کارا و مطمئن باشد.
آسانسور های قدیمی از نظر ظاهری فاقد زیبائی و آرامش و از نظر فنی فاقد ایمنی می باشند پس بهتر است برای جایگزینی آن اقدام به خرید آسانسور در کرج از شرکت آسانبر فراز کنید. مدرنیزاسیون می تواند این امکان را به ساختمان های موجود بدهد که از همان امکانات موجود، نتایج بهتری در راستای ایمنی و سلامتی فوق العاده بهره مند شوند و این می تواند هزینه مدرنیزاسیون را توجیه کند.

2 - مدیریت زمان و سرمایه:

امکان دارد تصمیم در مورد اینکه کدام روش مدرنیزاسیون بهترین احساس را در شما بوجود خواهد آورد مشکل باشد.واقعیت این است که هر کدام از روش های فواید خاص خودشان را دارند.

یک فایده عمومی که همه روش های مدرنیزاسیون دارای آن هستند این است که این روش ها زمان پاسخ دهی را کاهش می دهند.تجهیزات در حال حرکت بطور موثری زودتر رفت و آمد می کنند و درب ها به سرعت باز و بسته می شود.زمان حرکت کاهش می یابد. تجهیزات بهینه شده سیستم های کنترل، این مسئله را نوید می دهند که افراد زمان کمتری را صرف انتظار خواهند کرد.هر پیشرفتی ثانیه های بیشتری را از تلف شدن نجات می دهند.
تصور کنید کارمندان اداره ای در دو شیفت از ۸ صبح تا نیمه شب در تمام روزهای هفته کار می کنند.۳ دستگاه آسانسور در شرکت مذکور وجود دارد.آسانسورهای موجود بصورت متوسط ۵۴۰۰ توقف در هر روز خواهد داشت.در حالیکه بطور متوسط برای هر توقف۲/۱ نفر در حالت انتظار باشند متوسط زمان انتظار در هر توقف برابر ۶/۳۱ ثاینه است.آسانسور های به روز شده زمان آن را در حدود ۴۰%کاهش می دهند.

۳ - اعتبار تجدید شده:

بررسی میزان اعتبار، یک ارزش بسیار آشکار برای تعیین کردن میزان احتیاج به مدرنیزاسیون کردن می باشد. علاقمندی به تجدید اعتبار هرگز به معنی تجمل طلبی نمی باشد بلکه روشی برای افزایش بازدهی شرکت می باشد. میزان اعتبار هر شرکت و مدیر آن به چندین عوامل بستگی دارد که یکی از آنها آسانسور ها و پله های برقی می باشد. خرابی و از کار افتادگی مکرر آسانسور ها و پله های برقی ها حتی به مدت کوتاه شما را در معرض یک محکومیت شدید قرار خواهد داد.

فراتر از موضوع زحمت ایجاد شده، ظهور مکرر علامت خارج از سرویس موجب افزایش تردید در مورد ساختمان و اوضاع مالی مالکان می شود.روش مدرنیزاسیون می تواند به شما کمک کند تا با تجدید کردن میزان اعتبار مردم به تجهیزات انتقال عمودی شما، از این معضل رهائی یابید.

4 - هزینه تحمیلی ناشی از کار افتادگی:

ما بیشتر فکر می کنیم که هزینه های از کار افتادگی فقط در محدوده هزینه های تعمیرات است. با این وجود در  خیلی از ساختمان ها آسانسور نقش بسیار مهمی در سطح سرویس و نگهداری بازی می کند،به عنوان مثال میزان هزینه ناشی از کار افتادگی آسانسوری که در یک هتل برای سرویس دهی به اتاق ها و خانه داری در نظر گرفته شده است. چه میزان می شود؟

وقتی همه چیز همان طوری که باید کار می کنند،سرویس دهی هتل می تواند بی نقص بماند با این وجود وقتی یک آسانسور از سرویس خارج می شود نیاز است راه دیگری برای تامین امکان حرکت عمودی کارکنان در نظر گرفته شود.که این استفاده از آسانسورها های مربوط به مهمانان و مشتری ها است که بطور منفی بر روی موثر بودن آسانسورهای تاثیر می گذارد زمان اضافی ممکن است موجب پاسخ دهی به مهمانان خشمگین شود. هنگام خرید آسانسور باید بسیار حساسیت به خرج دهید و مشاوره های تخصصی بگیرید.

یک آسانسور کامل باید سه قابلیت بسیار مهم داشته باشد:

  1. ایمنی (تنظیم پارامترهای کنترلی دارای تائیدیه های تست های نمونه)
  2. قابلیت اطمینان (طراحی مهندسی در انتخاب و ساخت قطعات و تجهیزات مطابق با استانداردهای EN-81 و مقررات ملی ساختمان )
  3. روش عملکرد ( چگونگی نصب و مونتاژ قطعات، جهت راحتی و زیبائی )
  4. بازسازی موجب می شود بدون تغییرات وسیع و گسترده سیستم آسانسور،آنها را با مدرن ترین تجهیزات روز مجهز کرده و آرامش،آسایش،زیبائی و راحتی را هدیه بگیرید.


کلام آخر

پیشرفت تکنولوژی روز به روز به سمتی حرکت می کند که زندگی را برای انسان ها راحت تر کرد. آسانسور یکی از مواردی است ک امروزه در مراکز تجاری، ساختمان ها و... نقش پر رنگی دارد. به این دلیل مهم است که جابجایی افراد به کمک آن بسیار راحت تر شده و حتی نیازی نیست وسایل های مختلف را با دست حمل کرد، در اینجور مواقع آسانسور به کمک مردم می آید. شما نیز می توانید برای خرید آسانسور در کرج با قیمت بسیار مناسب و به همراه تیم نصب آسانسور در کرج و سایر نقاط به ما در تماس باشید.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 338 | 1683536228